Concept testing

Onze visie op Concept testing

Ondernemen is kansen zien, afwegen en pakken. Vooraf wilt u graag weten of het nieuwe product of dienst waar u vurig in gelooft voldoende draagvlak heeft in de markt. Research secure gebruikt een succesformule bij het bepalen van de kansrijkheid van een nieuw product. Hoe hoger het scoort op deze factoren, hoe groter de kans dat het een succes wordt. Via concepttesting brengt Research secure de marktkansen van het product of dienst vroegtijdig in kaart. Concepttesting is het evalueren van de reactie op een product(idee) voordat het op de markt wordt geïntroduceerd. Hiermee wordt uw onzekerheid weggenomen.

 

Welke vragen worden beantwoord?

 

  • Wat zijn drijfveren, reacties en overige emoties onder de doelgroep bij het ‘idee’ achter het nieuwe product?
  • Wat vindt de doelgroep van het idee?
  • Wat vindt de doelgroep van de naam en/of propositie van het nieuwe product?
  • Wat is de geaccepteerde prijs voor het product?

 

Na de advisering

 

Het onderzoek geeft vaak nieuwe inspiratie en ideeën. Maar soms worden de verwachting wat getemperd en heeft het concept bijsturing nodig. Het is soms best lastig om tot keuzes te komen. Research secure helpt u de beste keuzes te maken.

Research secure combineert concept testing met marketing op een leuke en aantrekkelijke manier.

Vraag nu een vrijblijvend gesprek aan middels ons contactformulier.

 

© research secure